Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2012 12:01 - Нетинфо са медийна подлога на властимащите
Автор: causes Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1655 Коментари: 1 Гласове:
3



  Хора, въобще не си правете труда да коментирате каквото и да е било в интернет изданията на Нетинфо. Ако коментарът Ви е сериозен и уличаващ, например Трайчо Трайков, въобще няма да го публикуват. Преди малко това ми се случи на мен. Публикували са статия, в която Трайчо твърди, че за протестите срещу шистовия газ е било платено. Естествено е да се предвиди логиката на неТрайчо, че тези пари идват от Русия и от Газпром. Само че, той това не го казва открито, защото сам си знае, че е опашата лъжа. Понеже и аз бях от протестиращите, бях жестоко обиден на безродникаминистър и реших да му отговоря. Само че, понеже в отговора си припомних, как самият Трайчо в Панорама каза, че от Шеврон били дали общо 80 млн. в израз на добра воля, преди да са почнали каквото и да било в България, на което по цял свят му казват лобиране и откупуване на интерес от бъдеща изгода, то от Нетинфо явно решиха, че съществува огромна опастност техният любим Трайчо да бъде обвинен от обществото в подкупност, като че ли хората не си го мислят от самото начало на издънките му.

  Така че, не се хабете въобще да им четете жалките статийки на недоносчетата от Нетинфо.



Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
1. lidislidis - I tuk e taka.
23.01.2012 12:17
I tuk e taka....Tolerirat se statii na opredeleni hora. Piskova napr. Gola voda...no s nadpisani pro4ita na 1 str. vseki den. Istini, kato moite postingi se skrivat, spirat, kradat ot jurnalisti i ne stigat do 4itatelite na bloga.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: causes
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 76914
Постинги: 18
Коментари: 81
Гласове: 44
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031